AkaiAkumu
Akatsuki Master
Dołączył: 16 Mar 2008
Posty: 293
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/10 Skąd: sprzed kompa
|
Wysłany: Pią 0:11, 25 Lip 2008 Temat postu: Klan Aburame |
|
|
Członkiem tego klanu jest tajemniczy gość o imieniu Shino. Nie wiadomo zbyt dużo o tym klanie, jedynie z kilku retrospekcji mogliśmy się dowiedzieć nieco o umiejętnościach i specyfice tej społeczności. Klan tej żyje niejako w symbiozie z różnego typu organizmami, najczęściej owadami ale także z nieco większymi "potworkami" owady te żyją wewnątrz przedstawicieli tego klanu i zjadają ich Chakre .W zamian za to są one im posłuszne i gotowe w każdym momencie do walki. Członkowie klanu potrafią także porozumiewać się z tym robactwem. Każdy nowonarodzony członek tego klanu jest składany w ofierze jakiemuś robactwu, który później będzie z nim współżył.
Info
Umiejętności: Kontrola robaków
Wioska: Konoha - Gakure
Specjalizacje: Fuuton
Jutsu klanowe
Mushi Yose no Jutsu
Chakra: 0
Opis: Od razu po narodzeniu każdy członek klanu Aburame zostaje złożony w ofierze robakom , które żywią sie jego chakrą w zamian za pomoc w walce. Dzięki temu jutsu możemy sterować pewną ilością robali. Jeżeli robak znajduje się na ciele przeciwnika wysysa 1pkt. chakry co rundę.
Genin - 50 robaków
Chunin - 100 robaków
Jounin - 180 robaków
S-Jounin - 250 robaków
Sanin - 350 robaków
Legendarny Sanin - 600
Kage - 1000 robaków
Mushi Bunshin no Jutsu
Chakra: 400 x1
Opis: Tworzymy klona z robaków który może walczyć i wykonywać każde jutsu które znamy , jednak po jednym trafieniu zamienia się znowu w robaki.
Mushi Kabe no Jutsu
Chakra: 600
Opis: Technika trochę przypominająca Kaiten klanu Hyuuga. Przyzywamy chmurę robaków która robi wokół nas obronny wir. Jeśli ktoś go dotknie zostanie pozbawiony połowy posiadanej chakry.
Mushi Dama
Chakra: 2000
Opis: Przywołujemy dużą ilość robactwa które wysysa całą chakre z przeciwnika powodując że nie jest on w stanie się ruszyć , wystarczy dobić.
Post został pochwalony 0 razy
|
|