AkaiAkumu
Akatsuki Master
Dołączył: 16 Mar 2008
Posty: 293
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/10 Skąd: sprzed kompa
|
Wysłany: Pią 21:57, 25 Lip 2008 Temat postu: Klan Lalkarzy |
|
|
Mistrzowie Marionetek to Ninja, którzy skupili się na trudnej sztuce animacji lalek. To rodzaj walki wymagający nawet większego poświęcenia niż TaiJutsu, ponieważ zawęża specjalizację jedynie do kontroli lalek. Przez to jest niewielu lalkarzy w świecie Shinobi, co jednak wcale nie zmienia faktu, że animatorzy lalek potrafią walkę z bardzo ciężkim przeciwnikiem, w dodatku bardzo wyrównaną walkę, wygrać bez najmniejszego nawet zadraśnięcia. Największą wadą Mistrzów Marionetek jest ich niski poziom walki w zwarciu. Kontrolując swoje lalki skupiają się oni na utrzymywaniu odpowiedniego dystansu, ponieważ w walce wręcz są chyba najsłabszym typem Ninja.
Specjalizacją Mistrzów Marionetek jest animacja lalek. Każdy nowy członek otrzymuje lalkę Karasu. W zależności od poziomu ograniczona jest liczba lalek, które możemy kontrolować jednocześnie, a wygląda to następująco:
Gennin - 2 lalka
Chuunin - 5 lalki
Jounin - 8 lalek
Special-Jounin - 10 lalek
Sanin - 20 lalek
L. Sanin - 40 lalek
ANBU - 40 lalek
Kage - 50 lalek
Przywódca Mistrzów Marionetek - Tyle ile stworzy lalek.
Przywódca Mistrzów Marionetek, może mieć postać lalki o jego własnym wyglądzie. Do jego pleców jest przyczepiony uchwyt na zwoje, w których przechowuje swoje ludzkie marionetki. Dodane są także parę rąk na plecach, każda wyposarzoną w 5 wielkich ostrzy, a także miotacz ognia i wody w każdej dłoni. W prawej części klatki piersiowej zainstalował mechanizm zdolny rozwinąć mnóstwo włókien chakry, pozwalając kontrolować setki kukieł dając mu kolosalną przewagę nad wszystkimi innymi marionetkarzami. W lewej części klatki piersiowej przetrzymuje się jedyną część ze swojego ludzkiego ciała, która pozwala mu kontrolować chakrę, urządzenie w kształcie cylindra zawierające jego serce.
Obecny przywódca:
Jutsu klanowe
Każdy nowy członek może kontrolować lalki bez straty chakry
Kawarimi no jutsu/Technika podmiany
Ranga: E
Chakra: 500
Opis: Dzięki temu jutsu możemy podmienić się miejscami z własną kukłą, dzięki temu możemy uniknąć niektórych groźnych ataków
podstawiając za nas kukłę.
Tworzenie Lalek
Ranga: C
Opis: Na poziomie Chuunina użytkownik może stworzyć własną lalkę, której będzie mógł używać w walce, jeśli któryś z adminów zatwierdzi kreację marionetki.
Pieczętowanie Lalek
Ranga: C
Opis: Na poziomie Chuunina użytkownik może zapieczętować lalkę w zwoju przywoływania, dzięki czemu będzie mógł mieć ze sobą więcej lalek, a w przypadku dużych lalek (jak Sanshouuo) jest wręcz niezbędne.
Hotokugutsu/Przyzwanie
Ranga: C
Chakra: 600
Opis: Zamiast nosić kukłę na plecach można ją po zapieczętowaniu przywołać, jest to o wiele wygodniejsza technika niż kugutsu no jutsu ale zużywa nieco więcej chakry.
Tworzenie Ludzkich Marionetek
Ranga: A
Opis: Użytkownik może tworzyć marionetki z ciał przeciwników, których pokonał. Marionetki te potrafią używać tych samych technik co zażycia potrafiła osoba przed śmiercią.
Używać tej techniki może tylko przywódca Mistrzów Marionetek
Post został pochwalony 0 razy
|
|